За задълженията към мобилни оператори се прилага кратката 3-годишна погасителна давност, която започва да тече от датата, на която е следвало да бъде заплатена фактурата, в която е обективирано задължението. Към настоящия момент най-вероятно давността за задължението Ви е изтекла. При това положение най-добрия вариант за действие е да поддържате актуален постоянния си адрес, тъй като там ще получите документите от съда при евентуално дело срещу Вас. В случай че получите документи от съда, следва да организирате защитата си своевремнно, за да не пропуснете възможността да заявите възраженията си в срок.
Завеждане на дело
10.01.2019
Вашият въпрос:
Здравейте, получих обаждане от някакъв господин, че до седмица не погася ли старо задължение към Теленор, ще ми бъде заведено дело. Задължението ми е от 2013г., въпросът ми е тоне е ли изтекло по давност??? Благадаря,предварително
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Кредит 26.01.2018Към настоящия момент не можем да уважим Вашето искане, тък като давностния срок все още не е изтекъл. Във връзка с ДОГОВОР ЗА ПОТРЕБИТЕЛСКИ КРЕДИТ №0061275 сключен между Вас и Неткредит ООД на 28.11.2012 г. Вие имате просрочено задължение с общ...Научи повече
-
А1 19.08.2024Здравейте. Имам въпрос свързан с бащата на съпругата ми. Човекът е починал от около 2 години.Ние живеем в чужбина. Прибрахме се тази година и се оказа че е сключил договор за телевизия и телефон към А1 от 2019. По неясни за мен причини не е плащал...Научи повече