Застраховка към Лев Инс

15.09.2022

Вашият въпрос:

Заведох щета към Лев Инс и от там ми почна кошмара. Колата ми беше одраскана, бронята отзад на паркинг и задната дясна врата беше малко овалена. След като заведох щетата и ми издадоха възлагателно писмо, трябваше да си избера техен доверен сервиз. Първо, след като им посочих сервиза, чаках десетина дни да го препратят това писмо на сервиза. Като отидох в този сервиз, ми казаха, че до 4 дни колата ще ми е готова и не дължа нищо. До тук добре, но служителя от сервиза, след като си тръгнах, започна спам във вайбър, да ме сваля и т.н. и това доведе да се свържа с Лев Инс да си сменя сервиза. Избрах си втори и отидох на оглед, като там ми казаха, че може да ми приемат колата след 2 месеца и 10 дни и 10 дни работа по нея и ще ми струва 50 % за боята, нищо допълнително, което няма и 200 лв. Отказа ме това, че трябва да чакам над 2 месеца и опитах да прозвъня на някои от другите им сервизи. Свързах се с един в Люлин, който още по телефона ми каза, че може на следващия ден да я приеме, което ме обнадежди. Отидох на следващия ден, приеха ми колата и още там се разбрахме, че на следващия ден да се чуем да ми кажат кога ще е готова. Звъня им аз и от там започват да ме развъртат от самия сервиз. Първо, щели да ми сменяват вратата, което е напълно ненужно, само 10% ми се поемали, второ не ми дават никакъв срок, кога работата ще бъде приключена по колата. Казват ми, вече е разглобена и т.н. и т.н. На следващия ден, след като се консултирах с мои познати ми казаха, че всичко това е абсурдно и аз отново звъннах на сервиза и като им казах, че в такъв случай ще си взема колата, понеже няма смисъл да им седи в сервиза неопределено време, се оказа, че колата не е разглобена. Започна да ми увъртат, да се присмиват, като им казах, че се разминават в това, което ми казаха и ми казват и т.н. Разбира се, по време, преди и след всички проблеми с доверените сервизи на Лев Инс, съм звъняла на тях, за да потърся помощ, като с който и служител да говорих, бяха супер незаинтересовани. По какъв начин и има ли начин, да си потърся правата, защото аз не виждам абсолютно никакъв смисъл в Лев Инс, след като нито някой техен сервиз може да ми оправи колата, нито те да ме насочат или да обърнат внимание на всичко, което им казах.

Нашият отговор:

Начинът на обезщетяване се урежда в условията на застрахователният Ви договор - това е полицата, която сте сключила, ведно с общите условия към нея. Конкретно във Вашия случай, застрахователят ще отговаря ако доверените сервизи по някаква причина не свършат работа. Обикновено в самите общи условия има процедура за обезщетяване по алтернативен начин. Съветваме Ви да изпратите полицата, заедно с общите условия, вероятно ще трябва да се чуем за да разберем какво точно е свършено от въпросния сервиз. Ако е налице неизправност, отговорност носи застрахователя и можете да се обърнете към съда, за което ще Ви съдействаме.