Здравейте, по правилата на Закона за задълженията и договорите и Закона за защита на потребителите при извършен некачествен ремонт може да изискате от въпросния сервиз да Ви пребоядиса отново колата, да Ви възстанови платената сума или да отстраните дефектите в друг сервиз за сметка на първия сервиз. Ако имате нужда от съдействие можете да разчитате на нас.
Какво бих могла да направя при некачествено извършено остраняване на щета?
01.01.2000
Вашият въпрос:
Здравейте! Имам пълно КАСКО в ДЗИ. Колата ми беше боядисана в техен доверен сервиз. Подписала съм приемо-предавателен протокол. Боята започна да се лющи, подува на места и др., очевидно е некачествено боядисана. Направен е оглед в ДЗИ, на който аз твърдя че има некачествено извършена услуга, бояджията , че всичко е перфектно. ДЗИ не желае да вземе страна, като казва, че това е между мен и сервиза. Услугата все още е в 6- месечен гаранционен срок. Какво бих могла да направя? Благодаря и успешна работа!
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Щети по застраховано МПС в паркирано състояние - застраховка "Каско". 02.02.2016Здравейте ,На 26 дек 2015г паркираният ми автомобил потегли сам и падна в дере. Имам КАСКО на автомобила и извиках КАТ и се обадих на застрахователя-който заяви че няма кой да дойде по празниците и да отида в офиса в първия работен ден 28...Научи повече
-
Застраховка към Лев Инс 15.09.2022Заведох щета към Лев Инс и от там ми почна кошмара. Колата ми беше одраскана, бронята отзад на паркинг и задната дясна врата беше малко овалена. След като заведох щетата и ми издадоха възлагателно писмо, трябваше да си избера техен доверен сервиз....Научи повече