Здравейте, по правилата на Закона за задълженията и договорите и Закона за защита на потребителите при извършен некачествен ремонт може да изискате от въпросния сервиз да Ви пребоядиса отново колата, да Ви възстанови платената сума или да отстраните дефектите в друг сервиз за сметка на първия сервиз. Ако имате нужда от съдействие можете да разчитате на нас.
Какво бих могла да направя при некачествено извършено остраняване на щета?
01.01.2000
Вашият въпрос:
Здравейте! Имам пълно КАСКО в ДЗИ. Колата ми беше боядисана в техен доверен сервиз. Подписала съм приемо-предавателен протокол. Боята започна да се лющи, подува на места и др., очевидно е некачествено боядисана. Направен е оглед в ДЗИ, на който аз твърдя че има некачествено извършена услуга, бояджията , че всичко е перфектно. ДЗИ не желае да вземе страна, като казва, че това е между мен и сервиза. Услугата все още е в 6- месечен гаранционен срок. Какво бих могла да направя? Благодаря и успешна работа!
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Защита при отказана щета 22.08.2013Как може да се защити човек от всички тези похвати като всички застрахователи са еднакви? Примерите от реална съдебна практика ли са?Научи повече
-
Забавено изплащане на щета от застраховател. 23.02.2016Здравеите, 09.2015 претърпяхме ПТП на товарен автомобил и полуремарке.Виновен е другия водач, чиято гражданска е при ,Бул инс.Имаме протокол за ПТП подадохме документи и зачакахме. Щетата е приключена на 20.11.2015г. За ремаркето сумата беше...Научи повече