Здравейте, по правилата на Закона за задълженията и договорите и Закона за защита на потребителите при извършен некачествен ремонт може да изискате от въпросния сервиз да Ви пребоядиса отново колата, да Ви възстанови платената сума или да отстраните дефектите в друг сервиз за сметка на първия сервиз. Ако имате нужда от съдействие можете да разчитате на нас.
Какво бих могла да направя при некачествено извършено остраняване на щета?
01.01.2000
Вашият въпрос:
Здравейте! Имам пълно КАСКО в ДЗИ. Колата ми беше боядисана в техен доверен сервиз. Подписала съм приемо-предавателен протокол. Боята започна да се лющи, подува на места и др., очевидно е некачествено боядисана. Направен е оглед в ДЗИ, на който аз твърдя че има некачествено извършена услуга, бояджията , че всичко е перфектно. ДЗИ не желае да вземе страна, като казва, че това е между мен и сервиза. Услугата все още е в 6- месечен гаранционен срок. Какво бих могла да направя? Благодаря и успешна работа!
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Отказ за изплащане на обезщетение по заведена щета - Каско 18.04.2018Здравейте, както става ясно от заглавието на мейла - получих отказ от застрахователя за изплащане на обезщетение за щета по застраховка каско. Става въпрос за спукано предно панорамно стъкло, за което съм посочил при завеждането на щетата, че не...Научи повече
-
виновно причиняване на ПТП след употреба на алкохол 27.09.2021При получена покана за доброволно изпълнение от застраховател какви са правата ми в случай, че не желая да заплатя сумите представляващи вече изплатени застр.обезщетения на пострадалите лицаНаучи повече