Здравейте, по правилата на Закона за задълженията и договорите и Закона за защита на потребителите при извършен некачествен ремонт може да изискате от въпросния сервиз да Ви пребоядиса отново колата, да Ви възстанови платената сума или да отстраните дефектите в друг сервиз за сметка на първия сервиз. Ако имате нужда от съдействие можете да разчитате на нас.
Какво бих могла да направя при некачествено извършено остраняване на щета?
01.01.2000
Вашият въпрос:
Здравейте! Имам пълно КАСКО в ДЗИ. Колата ми беше боядисана в техен доверен сервиз. Подписала съм приемо-предавателен протокол. Боята започна да се лющи, подува на места и др., очевидно е некачествено боядисана. Направен е оглед в ДЗИ, на който аз твърдя че има некачествено извършена услуга, бояджията , че всичко е перфектно. ДЗИ не желае да вземе страна, като казва, че това е между мен и сервиза. Услугата все още е в 6- месечен гаранционен срок. Какво бих могла да направя? Благодаря и успешна работа!
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Лев Инс - некоректен застраховател 23.09.2021Здравейте, на 01.08.2021 на неосветена част на пътя Радомир - Кюстендил, край Хладни Клисури, около 04.00 ч. сутринта по време на движение върху колата ми VW Touran се хвърли диво прасе / около 200 кг/, което отнесе предницата й. За мой късмет се...Научи повече
-
Автокаско при липса на ГТП 15.03.2021Здравейте, При ПТП, което се получи с цел избягване на катастрофа. Бях засечен от друга кола, идваща от път без предимство и движеща се с над ограничението, при което трябваше да реагирам и да изляза извън пътя и през бордюра, за да избегна...Научи повече