Здравейте, по правилата на Закона за задълженията и договорите и Закона за защита на потребителите при извършен некачествен ремонт може да изискате от въпросния сервиз да Ви пребоядиса отново колата, да Ви възстанови платената сума или да отстраните дефектите в друг сервиз за сметка на първия сервиз. Ако имате нужда от съдействие можете да разчитате на нас.
Какво бих могла да направя при некачествено извършено остраняване на щета?
01.01.2000
Вашият въпрос:
Здравейте! Имам пълно КАСКО в ДЗИ. Колата ми беше боядисана в техен доверен сервиз. Подписала съм приемо-предавателен протокол. Боята започна да се лющи, подува на места и др., очевидно е некачествено боядисана. Направен е оглед в ДЗИ, на който аз твърдя че има некачествено извършена услуга, бояджията , че всичко е перфектно. ДЗИ не желае да вземе страна, като казва, че това е между мен и сервиза. Услугата все още е в 6- месечен гаранционен срок. Какво бих могла да направя? Благодаря и успешна работа!
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Занижена отценка на щета по застраховка ГО 07.05.2019При щета за пребоядисване на детайл ми преведоха 65,60лв при което подадох молбата преразглеждане на сумата като крайно недостатъчна . Отговорът беше че това е сумата за отстраняване на щетата според тяхНаучи повече
-
Изтекъл годишен технически преглед 26.01.2023Здравейте, преди време предизвиках ПТП за което съм виновен, но се оказа, че техническия ми преглед е изтекъл преди време, и към момента на ПТП е невалиден. Вярно ли е, че има промени в закона, и застраховката Гражданска отговорност не покрива...Научи повече