Здравейте, по правилата на Закона за задълженията и договорите и Закона за защита на потребителите при извършен некачествен ремонт може да изискате от въпросния сервиз да Ви пребоядиса отново колата, да Ви възстанови платената сума или да отстраните дефектите в друг сервиз за сметка на първия сервиз. Ако имате нужда от съдействие можете да разчитате на нас.
Какво бих могла да направя при некачествено извършено остраняване на щета?
01.01.2000
Вашият въпрос:
Здравейте! Имам пълно КАСКО в ДЗИ. Колата ми беше боядисана в техен доверен сервиз. Подписала съм приемо-предавателен протокол. Боята започна да се лющи, подува на места и др., очевидно е некачествено боядисана. Направен е оглед в ДЗИ, на който аз твърдя че има некачествено извършена услуга, бояджията , че всичко е перфектно. ДЗИ не желае да вземе страна, като казва, че това е между мен и сервиза. Услугата все още е в 6- месечен гаранционен срок. Какво бих могла да направя? Благодаря и успешна работа!
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Защита при занижена оценка на застрахователното обезщетение - ремонт на лек автомобил. 28.08.2013Ако не съм съгласен с оценката на вещото лице, което ми определи сума в пъти по-малка от ремонта на колата, чрез съдебен иск ли се оспорва? Има ли някакъв срок в който може да се направи. Благодаря за добрата статия.Научи повече
-
Въпрос относно отказ по претенция към застраховател 25.11.2017Основателен ли е отказ за изплащане на обезщетение от застраховател, обуславящ се за неспазване упоменатия срок в ОУ за уведомяване за настъпило събитие?Научи повече