Здравейте, по правилата на Закона за задълженията и договорите и Закона за защита на потребителите при извършен некачествен ремонт може да изискате от въпросния сервиз да Ви пребоядиса отново колата, да Ви възстанови платената сума или да отстраните дефектите в друг сервиз за сметка на първия сервиз. Ако имате нужда от съдействие можете да разчитате на нас.
Какво бих могла да направя при некачествено извършено остраняване на щета?
01.01.2000
Вашият въпрос:
Здравейте! Имам пълно КАСКО в ДЗИ. Колата ми беше боядисана в техен доверен сервиз. Подписала съм приемо-предавателен протокол. Боята започна да се лющи, подува на места и др., очевидно е некачествено боядисана. Направен е оглед в ДЗИ, на който аз твърдя че има некачествено извършена услуга, бояджията , че всичко е перфектно. ДЗИ не желае да вземе страна, като казва, че това е между мен и сервиза. Услугата все още е в 6- месечен гаранционен срок. Какво бих могла да направя? Благодаря и успешна работа!
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Отказ автокаско 25.06.2019Здравейте, след като закупих автомобил който има автокаско, го прехвърлих на мое име. Имам документ който се води добавък към застрахователната полица.При регистриране на две щети, съответно на предна и задна проня, имам отказа от...Научи повече
-
Забавено изплащане на обезщетение 13.11.2018На 09.04 претърпях инцидент, на пешеходна пътека пресичайки ме блъсна кола. Съответно имах тежко счупване на левия крайник. Оперираха ме и бях близо 3 месеца в гипс. След като приключи лечението на 15.06,доста време чаках преписката от КАТ. На...Научи повече