За задълженията към мобилни оператори се прилага кратката тригодишна давност, която започва да тече от момента, в която е следвало да заплатите фактурата, в която е обективирано задължението. Давността може да бъде прекъсвана с предприемане на действия за принудително изпълнение, като в този случай започва да тече нова давност. Предвид обстоятелството, че задължението Ви е от 2004г., най-вероятно давността е изтекла. Можете да предявите иск, за да се установи, че не дължите сумите поради изтекла давност. В този случай ще трябва да заплатите държавна такса и адвокатско възнаграждение. По-добрият вариант за действие е да изчакате от колекторската фирма да предявят иск срещу Вас. В този случай ще бъдете ответник и ще можете да организирате защитата си. Важно е да поддържате актуален адреса си по лична карта, тъй като, ако има заведено дело срещу Вас, там ще бъдат изпратени съдебните книжа.
задължение
28.06.2018
Вашият въпрос:
Получих писмо от "Финанс про колет", че дължа сума от 300 лева за мобилни услуги от 2004 година! За първи път ме уведомяват! Не е ли изтекъл давностния срок? Благодаря Ви предварително!
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Софийска вода 27.01.2017Здравейте, ще започна с това, че дядо ми почина преди повече от 20години и след това партидата не е прехвърлена към баща ми или чичо ми, но те не са спрели водомера(никой не живее на адреса вече повече от 15 години) и касиера всеки месец при...Научи повече
-
Лъжа за прркратен договор към оператор "Боб" 15.12.2016Здравейте... Искам да ви попитам какво мога да направя в този случай,когато м.септември отиваме с колежката да си прекратим договорите към боб ,служителят казва че ще ни попълни данните в системата и ще се прекрати договорът. След което ,3месеца...Научи повече