Задължение към мобилен оператор - ТЕЛЕНОР

21.06.2017

Вашият въпрос:

Здравейте! Аз също съм потърпевша на мобилен оператор - Теленор. Начислиха ми неустойка по договор, прехвърлиха ме към две различни колекторски фирми и на всичкото отгоре без да ме уведомят за нищо. Написах жалба към Комисията за защита на личните данни. Нищо не се случи, тъй като от Теленор предоставили уж документи, които доказвали,че аз съм била уведомена за случващото се. След заплахи и натиск заплатих половината от сумата, защото ми предстоеше смяна на работното място и се уплаших да не ме осъдят и да не мога да започна новата си работа. Тази година февруари месец станаха три години от въпросното ми образувано задължение. Въпроса ми е има ли давностен период и как мога да разбера какъв е? Респективно какво Бихте ме посъветвали да направя от сега нататък? Защото получих писмо,че ако не заплатя сумата от 438,16 лв до 27.06.2017 г. фирма CREDITREFORM ще предприеме съдебно-процесуални действия. Благодаря Ви предварително за отделеното време!

Нашият отговор:

Подобни дружества разчитат на принуда, тъй като са наясно, че в съда няма да постигнат нищо. Съветваме Ви да не се притеснявате, да не им вдигате телефона, а ако тормозът продължи - да сигналирате полицията. Поддържайте адресната си регистрация актуална, тъй като ако някой реши да Ви съди, то там ще получите книжа от съда.