Има значение от кого Ви се дължи плащането - от застрахователя по гражданска отговорност на виновния водач или от Вашия застраховател например по застраховка "Каско". В хипотезата на застраховка "Каско" максималния срок, в който застрахователя може да бави изплащането е 6-месеца и то единствено и само когато не са представени всички документи, необходими за решаването на преписката. При гражданската отговорност крайният срок е 3 месеца във същата хипотеза. Имайте предвид, че някой документи, които може да изисква застрахователя могат да са напълно ирелевантни и да няма основателна причина да се изискват. Това е и общата хипотеза. Когато всички документи са представени надлежно със завеждането на щетата, срокът за произнасяне е 15-дневен. Ако желаете можем да Ви съдействаме да получите дължимото Ви обезщетение, заедно с лихвите върху за периода на забавата.
Неизплатено обезщетение от страна на застрахователя.
31.05.2017
Вашият въпрос:
Здравейте, имам въпрос към вас във връзка с изплащане на обезщетение при птп. Случаят е следният, претърпях птп в което не бях виновен и съответно получих обещетение от застраховател което съвсем не покриваше щетите дори и минимално по мпс-то. Организирах се и отидох в сервиз да изготвят оценка на щетите и след това с изготвеният документ подадох жалба в офис на съответният застраховател. След 2 седмичен период застрахователят ме уведоми с писмо по куриер че щетата ми ще бъде преоценена на "тотална" и ми беше предоставил документи за бракуване на мпс-то в кат. Бракувах мпс-то и с издадените документи от кат се върнах в офиса на компанията и ги подадох по реда в който се изисква. Днес стават 3 месеца и няколко дена в които още не съм получил остатъкат от обещетението след преоценяването. По телефонът получавам отговор "В счетоводство са ще ви ги преведат скоро" и така 2 месеца. Така, въпросът ми е какъв е законовият период за изплащане на това обещетение и как мога да си потърся правата?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Отказ за изплащане на заведена щета 08.11.2017Здравейте, заведох 14 щети наведнъж, като при завеждането предоставих пълен набор документи. След известне период получих писмо от Застрахователя, че отказ изплащането на обезщетението,тъй като съгласно Общите условия не съм предоставила официален...Научи повече
-
Относно: Консултация относно казус с автокаско и самокатастрофа 16.09.2024Здравейте, Пиша Ви във връзка с малко по-необикновен казус, свързан с автокаско и самокатастрофа. Аз притежавам автомобил Tesla, който е застрахован с автокаско към застрахователна компания "Лев Инс". Автомобилът е отдаден под наем на...Научи повече