Възражение за изтекла погасителна давност

13.11.2012

Вашият въпрос:

Пиша Ви по повод уведомление, което получих на преди няколко дни от КРЕДИТЕКСПРЕС, че им е било прехвърлено задължение, което те твърдят, че аз имам към Ейван. Аз съм бивш представител на Ейван и съм прекратила взаимоотношенията си с тях през 2007 година. Всичките си задължения съм изплатила или по банков път или на ръка на моята координаторка. Свързах се с Ейвън България и те ми казаха, че става въпрос за две неплатени поръчки от юни и юли 2007 година. Моля да взвемете под внимание, че никога не съм била уведомявана нито за подобни задължения, нито че Ейван са предоставили подобни данни/ задължения на трети лица/ изпълнители. Аз не съм променяла нито домашния, нито мобилният си телефон, нито адресът си (на който получих уведомлението от Кредит Експрес). Кредит Експрес ме притесняват и заплашват със съдебни действия. Според чл.114 от ЗЗД евентуално задължение би трябвало да е с изтекла давност, моля да ме посъветвате какво да направя.

Нашият отговор:

Може да прочетете в предните коментари кога и как следва да се направи възражението за изтекла погасителна давност и в случай на съдебен спор да се възползвате от тази правна възможност.