От приложеният от Вас отговор вероятно вземането е погасено по давност - за да се установи това на 100% трябва да се изясни характера на вземането, тъй като ако имате устройство, което да изплащате, давността е 5 години и тече от всяка отделна вноска, т.е. възможно е да имаме частично дължими суми. За мобилните услуги давността е 3 години. Това, на което имате право е да искате личните Ви данни, във връзка с това задължение, да се заличат. Ако това не бъде сторено - можете да съдите за изтриването им /в статиите по-долу можете да намерите идентична процедура за погасени по давност вземания, отбелязани в ЦКР/.

Използваме бисквитки за персонализиране и статистика.
Политика за личните данни | Общи условия
Моблини оператор А1
06.06.2024
Вашият въпрос:
Имам задължение от 1947лв .14 ст.към М ТЕЛ ОТ 2018г.сегашното А1.въоросат ми е минала ли е давноста и защо от А1 него признават и него заличават от системите си.след като бях подал жалба да се приключи.какво да направя искам съвет.пращам ви копие от отговора на А1.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Задължения към МТЕЛ и давност 22.07.2021Здравейте! Как мога да разбера дали давноста за задължение към Мтел е изтекла? Обаждат се от SG group за дължима сума от 1700лв. Внасям по 20/50 лв на месец и възможно ли е това да е прекъснало давноста?Научи повече
-
Прекъсва ли давността цесията? 20.07.2012имам задалжения към глобул от август 2007 в размер на 140 лв.които отказх да платя защото според мен бяха начислени неправомерно.през март тзи година ми се обадиха от някаква фирма и ме заплашиха със съд ако не ги погася.аз отново отказах.преди...Научи повече