От приложеният от Вас отговор вероятно вземането е погасено по давност - за да се установи това на 100% трябва да се изясни характера на вземането, тъй като ако имате устройство, което да изплащате, давността е 5 години и тече от всяка отделна вноска, т.е. възможно е да имаме частично дължими суми. За мобилните услуги давността е 3 години. Това, на което имате право е да искате личните Ви данни, във връзка с това задължение, да се заличат. Ако това не бъде сторено - можете да съдите за изтриването им /в статиите по-долу можете да намерите идентична процедура за погасени по давност вземания, отбелязани в ЦКР/.
Моблини оператор А1
06.06.2024
Вашият въпрос:
Имам задължение от 1947лв .14 ст.към М ТЕЛ ОТ 2018г.сегашното А1.въоросат ми е минала ли е давноста и защо от А1 него признават и него заличават от системите си.след като бях подал жалба да се приключи.какво да направя искам съвет.пращам ви копие от отговора на А1.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Погасителна давност по чл. 110 и следващите от ЗЗД 27.06.2013Благодаря за отговора. Но все пак да попитам от Ейван козметикс са подали информацията към Кредит Експрес през 2012 а сумата която искат да внеса е от 2003 год от коя година изтича срока давност тоест дали от годината от която е задължението или...Научи повече
-
Стари задължения към М-тел 22.02.2019Накратко : Обадиха ми се от някаква колекторска фирма с претенции, че дължа някакви пари по някаква фактура от 2010 година издадена от М-тел. Когато ми се обадиха се представиха много неясно и информацията, за сумата и по кой договор дължа тази...Научи повече