От приложеният от Вас отговор вероятно вземането е погасено по давност - за да се установи това на 100% трябва да се изясни характера на вземането, тъй като ако имате устройство, което да изплащате, давността е 5 години и тече от всяка отделна вноска, т.е. възможно е да имаме частично дължими суми. За мобилните услуги давността е 3 години. Това, на което имате право е да искате личните Ви данни, във връзка с това задължение, да се заличат. Ако това не бъде сторено - можете да съдите за изтриването им /в статиите по-долу можете да намерите идентична процедура за погасени по давност вземания, отбелязани в ЦКР/.

Използваме бисквитки за персонализиране и статистика.
Политика за личните данни | Общи условия
Моблини оператор А1
06.06.2024
Вашият въпрос:
Имам задължение от 1947лв .14 ст.към М ТЕЛ ОТ 2018г.сегашното А1.въоросат ми е минала ли е давноста и защо от А1 него признават и него заличават от системите си.след като бях подал жалба да се приключи.какво да направя искам съвет.пращам ви копие от отговора на А1.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Пари на заем 26.11.2023Искам да попитам към кого трябва да се обърна за съдействие. Около 20.02.23 ми звъни един приятел и ме помоли за заем уж че след 1 седмица ще ми си върне 600 лева понеже аз бях във Франция и веднага ме преведох парите чрез онлайн банкирането от...Научи повече
-
Отпадане по давност на суми 23.04.2012Здравейте отново заплатих за 3 години които не им е изтекла давност, останаха 3490 лева които им е изтекла давност,искам да попитам мога ли чрез вас да поискаме от съд да отпадне тая сума по давност и какво ще ми струва всичко общо ,за да мога да...Научи повече