От приложеният от Вас отговор вероятно вземането е погасено по давност - за да се установи това на 100% трябва да се изясни характера на вземането, тъй като ако имате устройство, което да изплащате, давността е 5 години и тече от всяка отделна вноска, т.е. възможно е да имаме частично дължими суми. За мобилните услуги давността е 3 години. Това, на което имате право е да искате личните Ви данни, във връзка с това задължение, да се заличат. Ако това не бъде сторено - можете да съдите за изтриването им /в статиите по-долу можете да намерите идентична процедура за погасени по давност вземания, отбелязани в ЦКР/.
Моблини оператор А1
06.06.2024
Вашият въпрос:
Имам задължение от 1947лв .14 ст.към М ТЕЛ ОТ 2018г.сегашното А1.въоросат ми е минала ли е давноста и защо от А1 него признават и него заличават от системите си.след като бях подал жалба да се приключи.какво да направя искам съвет.пращам ви копие от отговора на А1.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
елзахранването на имота 07.04.2023здравеите имам следния казус от 2017 живея в имот който се оказа че е незаконо строен През 2019 майка ми си изкарва костативен нотариален акт и след това го преписва на дъщеря си . Дъшеря и на базата на тоя нотариален акт прехвърля партидата на...Научи повече
-
давност 13.10.2018Здравейте, Срещу мен има заведено изпълнително дело през 2010 г. като авалист по запис на заповед. Веднага е наложен запор на банковата ми сметка. Няма движение по сметката. Не работя, нямам приходи.Оттогава взискателят през срок по малък от 2...Научи повече