Давността за задължения към мобилни оператори е 3-годишна, като започва да тече от датата, на която е следвало да бъде заплатено задължението. Във Вашия случай, най-вероятно задължението е погасено по давност. Tе са наясно с обстоятелството, че вземането им е погасено по давност и имат малък шанс в съда, поради което и Ви притесняват по телефона. Не бихме Ви посъветвали да платите доброволно, тъй като задължението е погасено по давност. Към настоящия момент няма повод за принтеснение, единственото, което следва да направите е да поддържате актуален постоянния, респ. настоящия си адрес, за да може, в случай на заведено срещу Вас дело, да организирате своевременно защитата си. ТКантората ни е специализирана в представителство по казуси като Ваши и при евентуално предприемане на действия от тях и образуване на дело срещу Вас, сме на разположение!
Дело към йетел
24.10.2023
Вашият въпрос:
Имам задължиние към йетел от 2018година и чак сега ме търсят,че трябва да платя сума от 2300лв. Искам да попитам изтекла ли е давността и трябва ли да ги платя?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Поръчител по кредит 11.01.2023Здрасти, След проверка в ЦКР, в справката излиза информация: "поръчител над 360 дни"... като тези дни са период на просрочие (прикачил съм и файл). Кредитът е от 2010 (приблизително). От справката се вижда кредитът, а той е бил за около...Научи повече
-
дълг към мобилен оператор 21.03.2023днеска ми звъннаха и ми казаха че имам непогасени задължения към 2 мобилни оператора на стойност общо към 600,700 лева преди това вънаги съм питал в офисите на мобилните оператори никога не са ми казвали че имам и все пак ако имам мога ли да се...Научи повече