Давността за задължения към мобилни оператори е 3-годишна, като започва да тече от датата, на която е следвало да бъде заплатено задължението. Във Вашия случай, най-вероятно задължението е погасено по давност. Tе са наясно с обстоятелството, че вземането им е погасено по давност и имат малък шанс в съда, поради което и Ви притесняват по телефона. Не бихме Ви посъветвали да платите доброволно, тъй като задължението е погасено по давност. Към настоящия момент няма повод за принтеснение, единственото, което следва да направите е да поддържате актуален постоянния, респ. настоящия си адрес, за да може, в случай на заведено срещу Вас дело, да организирате своевременно защитата си. ТКантората ни е специализирана в представителство по казуси като Ваши и при евентуално предприемане на действия от тях и образуване на дело срещу Вас, сме на разположение!
Дело към йетел
24.10.2023
Вашият въпрос:
Имам задължиние към йетел от 2018година и чак сега ме търсят,че трябва да платя сума от 2300лв. Искам да попитам изтекла ли е давността и трябва ли да ги платя?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Тригодишна давност за задълженията към електроснабдителните дружества 01.11.2011Това означава ли ,че непогасените задължения към елетроснабдителните дружества имат погасителна давност в срок от 3 години, или за тях погасителната давност е 5 години? Благодаря предварително, и се надявам да ми отговорите.Научи повече
-
изтекла давност 02.08.2018Здравейте, от 2005 имам кредит в банка ДСК, около 4000лв. До днес никой не ме е потърсил, че дължа пари. Сестра ми, която е поръчител ми каза, че са й се обаждали, че кредита е даден на тяхна фирма ОТП Факторинг. Обадих се да проверя какво се...Научи повече