Давността за задължения към мобилни оператори е 3-годишна, като започва да тече от датата, на която е следвало да бъде заплатено задължението. Във Вашия случай, най-вероятно задължението е погасено по давност. Tе са наясно с обстоятелството, че вземането им е погасено по давност и имат малък шанс в съда, поради което и Ви притесняват по телефона. Не бихме Ви посъветвали да платите доброволно, тъй като задължението е погасено по давност. Към настоящия момент няма повод за принтеснение, единственото, което следва да направите е да поддържате актуален постоянния, респ. настоящия си адрес, за да може, в случай на заведено срещу Вас дело, да организирате своевременно защитата си. ТКантората ни е специализирана в представителство по казуси като Ваши и при евентуално предприемане на действия от тях и образуване на дело срещу Вас, сме на разположение!
Дело към йетел
24.10.2023
Вашият въпрос:
Имам задължиние към йетел от 2018година и чак сега ме търсят,че трябва да платя сума от 2300лв. Искам да попитам изтекла ли е давността и трябва ли да ги платя?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Прилагане на погасителна давност по чл. 110 и следващите от ЗЗД 22.06.2013Здравейте искам да попитам какви ще са последствията за мен,след като от 2004год.имам задължение от 500лв.към ТРАНСКАРТ, което и до днес не съм погасил,а вече ми се обаждат от някаква фирма ЕОС, с която нямам нищо общо да ми изискват 1500лв за...Научи повече
-
Обаждане от Кредит Експрес 19.09.2012Здравейте. Имам следния казус - обадиха м се по телефона от Фирма Кредит Експрес, доколкото можах да чуя, да ме уведомят, че имам задължение към AVON от февруари 2008г. на стойност 106 лв. Да заплатя или ще ме съдят. Помолих да ми изпратят...Научи повече