Вероятно вземането е вече погасено по давност. Защитата, която можете да осъществите е свързана с това, че се използват Ваши лични данни без да има основание за това, тъй като то е отпаднало - с изтичането на давностните срокове. Това става със специално заявление, позоваващо се на Общия регламент за защита на данните, а при отказ - чрез жалба в съда. Ако желаете да Ви съдействаме сме на разположение.
Vivakom
06.12.2022
Вашият въпрос:
Здр неска получих обаждане от служител на vivakom че до неска не плате 360лв до петък ще яло да стане 1350 лв но нямам възможност безработните и имам детенце с алтизим за него се грижа сщели да залепат на врата та писмо и ще ли от вътре да запорират техника но на този адрес несим можете ли ме съветвате блогодаря
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Плащане със срок на давност 28.02.2023Здравейте, в предишно запитване от мое име, отговорихте че срока на давност за дължими суми към мобилни оператори е 3 години ако няма заведено дело. В конкретния случай се оказа че дължа на Глобул сума за прекратен договор от преди 9 години. След...Научи повече
-
Стари задължения към теленор 28.07.2021Здравейте искам да попитам преди десет години имах две карти към стария Глобул сегашния Теленор това още ли си стой как да разбераНаучи повече