Плащане на неустойка към мобилен оператор А1.

29.09.2021

Вашият въпрос:

Здравейте. Бих искала да получа компетентното Ви мнение във връзка със създалата се ситуация по договор с мобилен оператор А1. На 06.09.2021 година аз подписах двугодишен договор с горепосочения оператор за ползването на два мобилни номера. В рамките на една седмица имах много проблеми с качеството на връзката и постоянно губене на обхват. В резултат на което, това положение повлия негативно на работата ми! Обадих се неколкократно на оператора и обясних проблема. Посъветваха ми да опиша случая пред отдела Custom service на А1., което направих. 2. Изпратих писмено заявление за отказ от услугите на оператора; описах и причините. В същия ден получих служебен отговор от Отдела, че в такъв случай дължа неустойки. В крайна сметка, аз се отказах единолично от договора и се прехвърлих към друг оператор. Дължимата неустойка е в размер на 390лв. Намирам за неуместно да плащам за некачествена услуга, предложена от мобилен оператор А1!! Какъв е срокът по давност при положение, ако аз се отакажа да заплатя въпросната сума? Благодарч Ви за съдействието.

Нашият отговор:

Не се дължи неустойка, ако предоставената услуга е била некачествена. За да Ви дадем конкретен съвет е добре да се запознаем с условията на договора, както и обстоятелствата около изпълнението му, по какъв начин можем да докажем качеството на услугата и тн. /може например със свидетели/. Ако желаете, можете да се обърнете към нас на телефоните на кантората.