За съжаление, договорите се прекратяват писмено. Простото устно уведомяване, че не желаете повече да имате договор не върши работа - трябва да подпишете, че договорът се прекратява. До тогава договорът действително е активен, т.е. вие имате възможност да ползвате телекомуникационна услуга, независимо дали реално е ползвана, срещу което дължите съответната сума. Връщането на устройстовото може да се докаже със свидетели, а в самия магазин вероятно се пазят документи за това. Съветваме Ви да изясните основанието и размера на сметките, които имате и да се обърнете към специалист, тъй като е вероятно да ги дължите и неплащането им може да доведе до съдебна отговорност за разноски - такси и адвокатски хонорари.
Непрекратен договор с А1
08.08.2021
Вашият въпрос:
Здравейте, на 14.08.2017 година сключвам договор с Blizoo/A1 за интернет и телевизия със срок от 1 година. На 13.07.2018 година се подписва споразумение между нас с който срока на договора се увеличава до 15.08.2020г. Няколко месеца преди този краен срок (може би Май/Юни 2020г) смених доставчика на тези услуги. Отказах нов договор на А1 и им съобщих, че искам да прекратим отношения с тях. След като ме мотаха 2 седмици и няколко връщания в офиса ми приеха устройствата, които съм задължен да върна. Те си ги описаха, но аз не съм получавал копие за това връщане. Също така ми казаха, че може би ще имам 1 останала сметка да платя след месец. Година по-късно, днес на 08.08.2021 аз решавам да проверя тази сметка и да я платя с нужните лихви, ако има начислени такива. При посещението в офиса, единият от служителите ми съобщава, че имам над 10 неплатени сметки и моя договор бил все още активен. Също така, твърди че няма документи в системата за върнато устройство. И сутиацията става такава, че аз върнах физически устройството, но по техни документи аз още го притежавам. Крайно некоректно е, аз да съм върнал техниката, служителите да са ми казали, че вече съм прекратил отношения и ще имам само 1 сметка за плащане, а всъщност година по-късно да разбера, че аз имам договорни отношения и съм длъжник. Важно е да се отбележи, че не намирам протокол за устройствата и не получих договор за прекратяване на услуги.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Искане към банка за одобряване на кредит от типа овърдрафт 06.08.2018Здравейте , Подали сме искане към банка за одобряване на овърдрафт. Ние сме фирма ООД. От банката искат всички съдружници в ООД-то да попълнят и документи за съкредитоискатели като физически лица. Моля да ми отговорите каква е отговорността на...Научи повече
-
Взет телевизор на изплащане 2004 -2005 година 20.02.2018Не счъм плащала вноски поради ред причини.Днес 20.02.2018г ми се обаждат по телефона,че съм осъдена и дадена на ЧСИ без да ме е уведомил никой че се води дело. Има ли давност.И какво да правя от тук нататък.Не съм получавала нито призовка .Не съм...Научи повече