За задълженията към мобилни оператори се прилага 3-годишната погасителна давност, която започва да тече от датата на която е следвало да бъде заплатена фактурата, в която е обективирано задължението. При това положение, от значение е кога е настъпила изискуемостта на задълженията, които се претендират, както и дали са предприемани действия за спиране/прекъсване на давността.
давностен срок за просрочено и изискуемо задължение към Теленор
17.02.2020
Вашият въпрос:
Получена е покана от 29.05.2017 г. от колекторска фирма за доброволно изпълнение на изискуемо задължение за 353,52 лв. към Теленор. Договорът с Теленор е две годишен - до 2018 г. Последното плащане по договара е направено на 16.03.2016 г. след което други вноски не са правени. Въпросът ми е: Изтекъл ли е 3 годишния давностен срок и какво следва да направя? Надявам се да получа отговор, за което предварително Ви благодаря.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Има ли дело, ако не се получи призовка? 21.11.2016Здравейте.Днес получих бележка, в която пише, че трябва да отида да получа някаква призовка.Въпросът ми е ще има ли дело, ако не отида да взема призовката и ще е нужно ли да наема адвокат при положение, че има образувано дело.Предполагам ,че става...Научи повече
-
задължение прехвърлено на колекторска фирма 17.05.2017Здравейте, През март 2008г. съпруга ми е теглил кредит от банка.Тъй като не го е обслужвал редовно през юни 2009г. е издаден изпълнителен лист,който и до този момент не сме виждали,затова и не пиша сумата по него.От месец юли 2009г. до месец...Научи повече