Прилагане на погасителна давност по чл. 110 и следващите от ЗЗД
09.05.2013
Вашият въпрос:
Здравейте, вчера получих съобщение, че картата ми е спряна поради достигане на лимита, фактура за плащане 1176лв. Дъщеря ми е с нов телефон и от незнание е натрупала тази сума от ползване на мобилен интернет. Според вас може ли нещо да се направи поне ако може да се сторнира фактурата. Тази сума е непосилна за плащане от мен. Как е по добре да не плащам фактурата евентуално и Глобул да заведе дело срещу мен. Или аз да заведа дело срещу тях за това, че не са спрели картата на 100лв, какъвто е лимита и.Имам ли шанс.Ако сега не платя фактурата, те ще ме дадът на фирма за събиране на вземания/ поне такава практика имат/ и ако не мога да плащам ще ме дадът на съд, мога ли да обжалвам след като това се случи.Изобщо какъв е редът на действие по изгоден за мен, так че ако има шанс да избегна плащането. Реално сме ползвали интернет, но защо телефона не е спрян на 100лв, а и на фактурата никъде не пише колко общо МВ е ползвано и по колко пари, а само обща сума. Предварително благодаря за отговора. Хубав ден.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Давност на задължение 08.02.2017Здравейте, имам следния въпрос. Имам задължение към банка от 2008г, получавал съм обаждания от колекторска фирма към което е било прехвърлено още 2011г, от тогава не са правени никъкви плащания. Сега получих покана за доброволно изпълнение заедно...Научи повече
-
Отмяна на решение на арбитражен съд 23.01.2013""Здравейте, Благодаря ви предварително,та въпроса ми е следния. Миналия месец получих писмо от "СГС Груп" за плащания към БТК от преди 4 години на името на майка ми,но на това писмо нямаше сума за плашане нито са се свързали с...Научи повече