Прилагане на погасителна давност по чл. 110 и следващите от ЗЗД
09.05.2013
Вашият въпрос:
Здравейте, вчера получих съобщение, че картата ми е спряна поради достигане на лимита, фактура за плащане 1176лв. Дъщеря ми е с нов телефон и от незнание е натрупала тази сума от ползване на мобилен интернет. Според вас може ли нещо да се направи поне ако може да се сторнира фактурата. Тази сума е непосилна за плащане от мен. Как е по добре да не плащам фактурата евентуално и Глобул да заведе дело срещу мен. Или аз да заведа дело срещу тях за това, че не са спрели картата на 100лв, какъвто е лимита и.Имам ли шанс.Ако сега не платя фактурата, те ще ме дадът на фирма за събиране на вземания/ поне такава практика имат/ и ако не мога да плащам ще ме дадът на съд, мога ли да обжалвам след като това се случи.Изобщо какъв е редът на действие по изгоден за мен, так че ако има шанс да избегна плащането. Реално сме ползвали интернет, но защо телефона не е спрян на 100лв, а и на фактурата никъде не пише колко общо МВ е ползвано и по колко пари, а само обща сума. Предварително благодаря за отговора. Хубав ден.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Задължения към пощенска банка 20.08.2019Здравейте, Може ли малко съдействие, имам изискуем кредит по потребителски кредит и кредитна карта към пощенска банка .Кредита е от 2014 на стойност 3000лв. за срок от 5 год. Вноски по него са плащани до март 2016год. По стравка от ПБ към...Научи повече
-
Какво да предприемем, ако ни търсят погасени по давност задължения? 27.03.2015Здравейте!Имам непогасено задължение към М тел от юни 2008.Нямам информация да съм получава писма,тъй като адреса ми е сменен.Февруари тази година получих съобщение,че имам задължение към ОBB,после още едно че задължението ми е изкупено от TFS,и...Научи повече