Прилагане на погасителна давност по чл. 110 и следващите от ЗЗД
09.05.2013
Вашият въпрос:
Здравейте, вчера получих съобщение, че картата ми е спряна поради достигане на лимита, фактура за плащане 1176лв. Дъщеря ми е с нов телефон и от незнание е натрупала тази сума от ползване на мобилен интернет. Според вас може ли нещо да се направи поне ако може да се сторнира фактурата. Тази сума е непосилна за плащане от мен. Как е по добре да не плащам фактурата евентуално и Глобул да заведе дело срещу мен. Или аз да заведа дело срещу тях за това, че не са спрели картата на 100лв, какъвто е лимита и.Имам ли шанс.Ако сега не платя фактурата, те ще ме дадът на фирма за събиране на вземания/ поне такава практика имат/ и ако не мога да плащам ще ме дадът на съд, мога ли да обжалвам след като това се случи.Изобщо какъв е редът на действие по изгоден за мен, так че ако има шанс да избегна плащането. Реално сме ползвали интернет, но защо телефона не е спрян на 100лв, а и на фактурата никъде не пише колко общо МВ е ползвано и по колко пари, а само обща сума. Предварително благодаря за отговора. Хубав ден.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Изипей каса -запор? 27.05.2023Здравейте имам следния въпрос,може ли ЧСИ да направи запорно съобщение за насрещен превод на дадено лице в каса на Изипей,тоест да не ми бъде изплатена сума от някъде в каса на Изипей,не по микросметка или IBAN, а на каса при изплащане в кеш.Научи повече
-
Изпълнителни действия, прекъсващи давността 03.01.2016Здравейте и Честита Нова Година. Имам ипотечен кредит от УниКредит Булбанк от 2007г. От лятото на 2008г. кредита не се обслужва. ОбраЗувано е изпълнително дело през 2009г. Имах подадени жалби срещу банката и срещу ЧСИ. Даже на няколко инстанции...Научи повече