Вероятно вземането е погасено по давност - давността в тези ситуации е 3г., считано от датата на всяка отделна месечна вноска в частта за телекоминикационната услуга и 5 години в частта за покупката на устройство. Точната сметка е въпрос на конкретика, но вероятно имате погасяване по давност, поне частично. Поискайте информация за конкретното задължение и се свържете с нас за да Ви посъветваме - евентуално ще остават суми за покупката на устройство, но отново - това трябва да се провери, шансовете са че не дължите такава висока сума.
А1
19.08.2024
Вашият въпрос:
Здравейте. Имам въпрос свързан с бащата на съпругата ми. Човекът е починал от около 2 години.Ние живеем в чужбина. Прибрахме се тази година и се оказа че е сключил договор за телевизия и телефон към А1 от 2019. По неясни за мен причини не е плащал вноски и сумата заедно с лихвите е около 2800 лева. Интересува ме дали има някаква давност или ще трябва да се плати за срока до неговата смърт
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Задължение към мобилен оператор 17.11.2017Здравейте, Бих искал да помоля за съвет относно задължение към мобилен оператор. Задължението ми е от 2014 година и сега започват да ме заплашват със съд. Има ли давност това задължение? И какво мога да предприема тъй като сумата по задължението...Научи повече
-
погасителна давност 09.05.2018Здравейте, интересува ме дали е изтекла давността по двете вземания за които ЕОС Матрикс иска да подпиша споразумение . Мога ли да ги оспоря в съда ?Научи повече