Кантората ни има богат опит в успешно проведени дела срещу мобилни оператори за некоректно издадени фактури. Като потребител, първо имате право да не Ви се начисляват суми за услуга, която не желаете да ползвате и второ - имате право да получите обратно всички суми, които вече са платени по нежеланата и незаявена услуга. Изпратете ни документите, с които разполагате - фактурите и подписаните от Вас договори, а ние ще Ви дадем конкретна консултация как да постъпите. Оставаме на разположение.
Надписване на сметки в А1,за нежелани входящи съобщения,всекиденден
20.10.2021
Вашият въпрос:
След подписан договор с А1 започнах да получавам смс съобщения с фитнес,секс и т.н. съвети,за които без да отварям и чета, ми се начисляват по 0,25 лв на получено съобщение,всеки ден.Така сметката ми расте,а от А1 не ми оказват съдействие,въпреки многобройните молби.Отношението им е безпардонно и унизително,което ми причинява емоционални вреди. Въпреки изпратените писма до различни комисии,решение няма.Обречена съм до изтичане на договора да им плащам тези надбавки.Въвела съм код за блокиране на входящи и изходящи съобщения от телефона,който е активен,но продължава таксуването ми за изпратени съвети,за които не съм се абонирала.Има ли начин това да бъде спряно?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Задължения към Топлофикация 08.05.2012Здравейте, имаме задължения към топлофикация от 2006 година.Миналата година започнахме да погасяваме задълженията си от 2008 година,по банков път,но в сайта на топлофикация тези издължени суми не се приспадаха. До момента от тях сме получавали...Научи повече
-
Дело за установяване на недължимост за задължения към Мтел 07.11.2015Здравейте, имах договор с Мтел, който прекратих в техен офис. Когато подадох документите ми казаха, че нямам задължения към тях и номерът щебъде деактивиран. Това се случи юли или август 2008г. просто беше отдавна и не помня с точност. Ноември...Научи повече