Кантората ни има богат опит в успешно проведени дела срещу мобилни оператори за некоректно издадени фактури. Като потребител, първо имате право да не Ви се начисляват суми за услуга, която не желаете да ползвате и второ - имате право да получите обратно всички суми, които вече са платени по нежеланата и незаявена услуга. Изпратете ни документите, с които разполагате - фактурите и подписаните от Вас договори, а ние ще Ви дадем конкретна консултация как да постъпите. Оставаме на разположение.
Надписване на сметки в А1,за нежелани входящи съобщения,всекиденден
20.10.2021
Вашият въпрос:
След подписан договор с А1 започнах да получавам смс съобщения с фитнес,секс и т.н. съвети,за които без да отварям и чета, ми се начисляват по 0,25 лв на получено съобщение,всеки ден.Така сметката ми расте,а от А1 не ми оказват съдействие,въпреки многобройните молби.Отношението им е безпардонно и унизително,което ми причинява емоционални вреди. Въпреки изпратените писма до различни комисии,решение няма.Обречена съм до изтичане на договора да им плащам тези надбавки.Въвела съм код за блокиране на входящи и изходящи съобщения от телефона,който е активен,но продължава таксуването ми за изпратени съвети,за които не съм се абонирала.Има ли начин това да бъде спряно?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Изрично приемане на наследство 03.03.2018Здравейте, Радвам се, че се свързвам с адвокатска кантора Милованови относно запитване свързано с наследственото право. Тъй като прочетох доста интерестна законова информация, все още има някой неща, които бих желала да бъдат оточнени и...Научи повече
-
Поддържане на актуален адрес 31.01.2013Здравейте, Поздравления за ангажираността Ви. И аз като много други имам неплатена сметка към Глобул. Фирмата изкупвач се е свързала с майка ми и са заявили, че дължа 500 лв. Последната фактура е от преди три години и след всичко изчетено...Научи повече