Кантората ни има богат опит в успешно проведени дела срещу мобилни оператори за некоректно издадени фактури. Като потребител, първо имате право да не Ви се начисляват суми за услуга, която не желаете да ползвате и второ - имате право да получите обратно всички суми, които вече са платени по нежеланата и незаявена услуга. Изпратете ни документите, с които разполагате - фактурите и подписаните от Вас договори, а ние ще Ви дадем конкретна консултация как да постъпите. Оставаме на разположение.
Надписване на сметки в А1,за нежелани входящи съобщения,всекиденден
20.10.2021
Вашият въпрос:
След подписан договор с А1 започнах да получавам смс съобщения с фитнес,секс и т.н. съвети,за които без да отварям и чета, ми се начисляват по 0,25 лв на получено съобщение,всеки ден.Така сметката ми расте,а от А1 не ми оказват съдействие,въпреки многобройните молби.Отношението им е безпардонно и унизително,което ми причинява емоционални вреди. Въпреки изпратените писма до различни комисии,решение няма.Обречена съм до изтичане на договора да им плащам тези надбавки.Въвела съм код за блокиране на входящи и изходящи съобщения от телефона,който е активен,но продължава таксуването ми за изпратени съвети,за които не съм се абонирала.Има ли начин това да бъде спряно?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Извънсъдебно споразумение с Райфайзенбанк 23.08.2021Здравейте! Имам просрочие по ипотечен кредит. Понеже не съм в БГ и от банката не са могли да се свържат с мен, днес разбрах, че вече има дело при ЧСИ. При разговора ми днес със служителка от банката разбрах, че можем да се споразумеем...Научи повече
-
заповедно производство 06.02.2019Здравейте! Моля да ми отговорите: на какво основание фирма за събиране на вземания се ,,вмъква" като заместник в заповедно производство, ползвайки се от правото дадено на банка по чл. 417, вр. чл. 418 от ГПК, Не е ли нарушение -вр. ТР 4/2013...Научи повече