Кантората ни има богат опит в успешно проведени дела срещу мобилни оператори за некоректно издадени фактури. Като потребител, първо имате право да не Ви се начисляват суми за услуга, която не желаете да ползвате и второ - имате право да получите обратно всички суми, които вече са платени по нежеланата и незаявена услуга. Изпратете ни документите, с които разполагате - фактурите и подписаните от Вас договори, а ние ще Ви дадем конкретна консултация как да постъпите. Оставаме на разположение.
Надписване на сметки в А1,за нежелани входящи съобщения,всекиденден
20.10.2021
Вашият въпрос:
След подписан договор с А1 започнах да получавам смс съобщения с фитнес,секс и т.н. съвети,за които без да отварям и чета, ми се начисляват по 0,25 лв на получено съобщение,всеки ден.Така сметката ми расте,а от А1 не ми оказват съдействие,въпреки многобройните молби.Отношението им е безпардонно и унизително,което ми причинява емоционални вреди. Въпреки изпратените писма до различни комисии,решение няма.Обречена съм до изтичане на договора да им плащам тези надбавки.Въвела съм код за блокиране на входящи и изходящи съобщения от телефона,който е активен,но продължава таксуването ми за изпратени съвети,за които не съм се абонирала.Има ли начин това да бъде спряно?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Заповедно производство и възражение за изтекла погасителна давност 22.12.2011Здравейте, Ето какво се случи с мен!Днес получих заповед за изпълнение на парично задължение!Била съм съдена на" закрито заседание" на 19.12 2011г. без да бъда уведомена за това! Имала съм задължения към Глобул за които също не съм била...Научи повече
-
Запорно съобщение 11.10.2024Здравейте, Днес във фирмата която работя са получили писмо от ЧСИ за запорно съобщение, за някакъв дълг от 2011г за 56,50 лв, като трето задължено лице и към момента общата дължима сума е 339,95 лв. Има ли някакви давностни срокове за този дълг и...Научи повече