Кантората ни има богат опит в успешно проведени дела срещу мобилни оператори за некоректно издадени фактури. Като потребител, първо имате право да не Ви се начисляват суми за услуга, която не желаете да ползвате и второ - имате право да получите обратно всички суми, които вече са платени по нежеланата и незаявена услуга. Изпратете ни документите, с които разполагате - фактурите и подписаните от Вас договори, а ние ще Ви дадем конкретна консултация как да постъпите. Оставаме на разположение.
Надписване на сметки в А1,за нежелани входящи съобщения,всекиденден
20.10.2021
Вашият въпрос:
След подписан договор с А1 започнах да получавам смс съобщения с фитнес,секс и т.н. съвети,за които без да отварям и чета, ми се начисляват по 0,25 лв на получено съобщение,всеки ден.Така сметката ми расте,а от А1 не ми оказват съдействие,въпреки многобройните молби.Отношението им е безпардонно и унизително,което ми причинява емоционални вреди. Въпреки изпратените писма до различни комисии,решение няма.Обречена съм до изтичане на договора да им плащам тези надбавки.Въвела съм код за блокиране на входящи и изходящи съобщения от телефона,който е активен,но продължава таксуването ми за изпратени съвети,за които не съм се абонирала.Има ли начин това да бъде спряно?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Кредит 04.06.2024Здравейте. 2015г. изтеглих заем от ОББ. До средата на 2019г. си го обслужвах нормално,но изпаднах в затруднено положение и няколко месеца не бях вкарала вноски. Когато реших да отида и да вкарам вноски,ми казаха,че вече са ме дали на съд. Кредита...Научи повече
-
Заплахи от колекторска фирма 09.01.2017Здравейте! Днес, 09.01.2017г, в 13.25ч ми позвъни един господин от колекторска фирма с настояване да платя сметка към МТЕЛ от 2005г, която всъщност аз още тогава съм заплатил и договорът ми още тогава е бил прекратен и смятах, че нещата са...Научи повече