Софийска вода

27.01.2017

Вашият въпрос:

Здравейте, ще започна с това, че дядо ми почина преди повече от 20години и след това партидата не е прехвърлена към баща ми или чичо ми, но те не са спрели водомера(никой не живее на адреса вече повече от 15 години) и касиера всеки месец при проверка за записване на изразходените кубици е записвал едно и също, защото никой не е имало на адреса в продължение на 7 години до 2011 година и така получаваме покана за плащане на дължимата сума, обадиха ми се от адвокатската кантора да започнем плащане, но при опит за плащане на сумата се оказва, че няма сметка, обадих се на Софийска вода да ми кажат клиентски номер и с него отново няма сума за плащане.Незнаем в този случай как да постъпим, защото и давността е изтекла и дали трябва молба да се пусне за изтекла давност или нещо друго да се направи по въпроса. С Уважение, Е.Петрова.

Нашият отговор:

При плащането на каса най-вероятно погасявате най-старите задължения - погасените по давност. Дължите сумите за 3-години назад, това са сумите за потребление на общи части, както и евентуално начисленията на база, ако не сте осигурили достъп на счетоводителя до водомера. Имате възожност в център на Софийска вода да поискате справка за сумите по фактури, да заплатите сумите за 3 години назад и да поискате да се заличат останалите суми. Ако желаете можем да Ви съдействаме.